ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Επιλέξτε ένα από τα παρακάτω θέματα.

1 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ M·A·C;

Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης των καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα M·A·C. Τα M·A·C Cosmetics είναι επίσης διαθέσιμα για online αγορές στο www.maccosmetics.gr

Η M·A·C Cosmetics είναι ιδιαίτερα υπερήφανη για την άψογη ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες της. Προκειμένου να είσαστε βέβαιοι ότι αγοράζετε αυθεντικά M·A·C προϊόντα παρακαλούμε επισκεφθείτε την σελίδα εύρεσης των καταστημάτων μας για να εντοπίσετε ένα από τα επίσημα σημεία πώλησης αυθεντικών προϊόντων που σας εξυπηρετεί. Παρακαλώ Για περαιτέρω ερωτήσεις παρακαλούμε καλέστε στο (+30) 210 6595700 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ).

2 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ M·A·C;

Αναζητούμε πάντα θετικούς, γεμάτους ενέργεια ανθρώπους να μας αντιπροσωπεύσουν. Δυστυχώς, δεν έχουμε ευκαιρίες απασχόλησης στον ιστότοπό μας αυτή τη στιγμή.

Για να ενημερωθείτε για τις διαθέσιμες θέσεις στα γραφεία μας ή στα καταστήματά μας, στείλτε συνοδευτική επιστολή και βιογραφικό στη παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση: maccv@gr.estee.com (Για Ελλάδα μόνο)

Το βιογραφικό σας θα αξιολογηθεί από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού μας. Να θυμάστε ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε μόνο αν υπάρχει κάποια θέση διαθέσιμη που να ταιριάζει στα προσόντα σας.

3 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΙΝΩ M·A·C ARTIST;

Αναζητούμε πάντα θετικούς, γεμάτους ενέργεια ανθρώπους να μας αντιπροσωπεύσουν. Δυστυχώς, δεν έχουμε σελίδα καριέρας στον ιστότοπό μας αυτή τη στιγμή.

Αν ενδιαφέρεστε για μια θέση Makeup Artist σε ένα M·A·C Store ή πολυκατάστημα με M·A·C Cosmetics, παρακαλούμε απευθυνθείτε στον υπεύθυνο του καταστήματος και δηλώστε την προτίμησή σας να εργαστείτε στο corner της M·A·C.

4 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

Θα θέλαμε πολύ να κάνουμε το μακιγιάζ σας! Τα ραντεβού κλείνονται ατομικά ανά κατάστημα. Για αυτό επιλέξτε ένα από τα καταστήματα που παρέχουν τις υπηρεσίες με ραντεβού και τηλεφωνήστε απευθείας για να μάθετε το κόστος και να προγραμματίσετε το ραντεβού σας.

5 ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΝΥΦΙΚΟ Ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ;

Η M·A·C Cosmetics προσφέρει συνεδρίες μακιγιάζ σε όλα τα M·A·C Stores. Οι συνεδρίες σάς προσφέρουν την ευκαιρία να συνεργαστείτε άμεσα με τους υψηλά καταρτισμένους Artists της M·A·C. Μεταβείτε στη σελίδα εύρεσης καταστημάτων μας για να εντοπίσετε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα M·A·C που διαθέτει τις υπηρεσίες με ραντεβού. Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες λεπτομέρειες.

6 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας και το ιστορικό αγορών σας. Μπορείτε επίσης να μας καλέσετε στο (+30) 210 6595700 (Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο CustomerService@gr.maccosmetics.com.

7 ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ Η ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ;

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με την M·A·C αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στην αρχική του κατάσταση και εμείς θα σας επιστρέψουμε την αξία των προϊόντων. Αν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράστηκε μέσω του maccosmetics.gr, κάντε κλικ εδώ για οδηγίες βήμα-προς-βήμα. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ανταλλαγές δε γίνονται, θα πρέπει πρώτα να επιστρέψετε τα προϊόντα σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας και στη συνέχεια να υποβάλλετε τη νέα σας παραγγελία.

8 ΑΠΟΣΤΕΛΕΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ;

Το maccosmetics.gr δεν είναι σε θέση να δέχεται παραγγελίες που θα αποστέλλονται σε προορισμούς εκτός της Ελλάδας. Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.

9 Πώς μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών εντός μιας ώρας από την υποβολή της στο (+30) 210 6595700 (Δευ-Παρ 9πμ - 5.30μμ) ή στείλτε μας email στο customerservice@gr.maccosmetics.com και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουμε το αίτημά σας. Τροποποιήσεις σε παραγγελία που έχει ήδη υποβληθεί δεν είναι εφικτές.

10 Παρέλαβα λάθος προϊόν, μπορώ να το επιστρέψω;

Αν η ηλεκτρονική σας παραγγελία δεν έφτασε όπως έπρεπε, καλέστε μας στο (+30) 210 6595700 για βοήθεια.

11 Το προϊόν μου έφτασε κατεστραμένο. Τι πρέπει να κάνω;

Εάν παραλάβατε κατεστραμμένα προϊόντα, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και όλα τα περιεχόμενα, και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 210 6595700 για να σας βοηθήσουμε.

12 Γιατί το αγαπημένο μου προϊόν σταμάτησε να κυκλοφορεί; Μπορώ ακόμη να το προμηθευτώ;

Οι αποφάσεις για την κατάργηση ή την εισαγωγή ενός νέου προϊόντος γίνονται πάντα σε συσχετισμό με τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις αγοραστικές τους συνήθειες σε όλη τη χώρα. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@maccosmetics.gr και ένας M·A·C Artist θα χαρεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα νέο αγαπημένο προϊόν.

13 Δε βρήκατε απάντηση στο ερώτημά σας;

Πηγαίνετε στη φόρμα επικοινωνίας, καλέστε μας στο (+30) 210 6595700.